Konkurs "Zaprogramuj Robota"

Zamknij

Konkurs "Zaprogramuj Robota"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  • Laureaci konkursu

    • Miejsce I
      Martyna Angulska kl. 8

    • Miejsce II
      Oskar Witek kl. 8

    • Miejsce III
      Kacper Mańkowski kl. 7

Gratulujemy Laureatom!

  1. O zadaniu

    Konkurs "Zaprogramuj Robota" polega na stworzeniu w języku Scratch kreatywnej aplikacji (interaktywnej historyjki, animacji lub gry) z wykorzystaniem udostępnionej przez Organizatora grafiki robota. Zadanie skierowane jest do uczniów klas VII - VIII szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Miejsce I: Smartfon Huawei P20 lite

    Miejsce II: Głośnik JBL Flip 4

    Miejsce III: Głośnik JBL Clip 2

  3. Do pobrania

    Regulamin [PDF] Robot [SVG]

Konkurs "Świat technologii wczoraj i  dzisiaj"

Zamknij

Konkurs "Świat technologii wczoraj i  dzisiaj"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  • Laureaci konkursu

    Nie przyznano nagrody głównej!

  • Wyróżnienia

    • Klasa Ia - Szkoła Podstawowa
      nr 21 w Zielonej Górze

    • Klasa IIa - Szkoła Podstawowa
      nr 21 w Zielonej Górze

    • Klasa IIIa - Szkoła Podstawowa
      im Lotników Alianckich w Iłowej

    • Klasa IIIa - Szkoła Podstawowa
      nr 1 w Lubsku

Gratulujemy Wyróżnionym!

  1. O zadaniu

    Konkurs polega na wykonaniu przez klasę kreatywnej pracy plastycznej pn. "Świat technologii wczoraj i dzisiaj". Zadanie skierowane jest do klas I - III szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Miejsce I: Kubki dla całej klasy z wydrukowaną zwycięską pracą konkursową, udział w Warsztatach Technologiczne Dzieciaki

    Wyróżnienie: Udział w Warsztatach Technologiczne Dzieciaki oraz drobne upominki dla całej klasy.

  3. Do pobrania

    Regulamin [PDF]

Konkurs "Zabierz Robota w świat nowoczesnych technologii"

Zamknij

Konkurs "Zabierz Robota w świat nowoczesnych technologii"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  • Laureaci konkursu

    • Miejsce I (ex aequo)
      Karolina Nieczkowska kl. 5,
      Filip Rejtan kl. 5

    • Miejsce II
      Nagrody nie przyznano!

    • Miejsce III
      Maja Tomaszewska kl 4.

Gratulujemy Laureatom!

  1. O zadaniu

    Konkurs "Zabierz Robota w świat nowoczesnych technologii" polega na wykonaniu zdjęcia Robota (wyciętego z udostępnionego przez Organizatora szablonu) na tle nowoczesnej technologii. Zadanie skierowane jest do uczniów klas IV - VI szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Miejsce I: Aparat INSTAX MINI 9 oraz plecak na laptopa

    Miejsce II: Aparat INSTAX MINI 9

    Miejsce III: Plecak na laptopa

  3. Do pobrania

    Regulamin [PDF] Robot [PNG]

Konkurs "Robot w Kosmosie"

Zamknij

Konkurs "Robot w Kosmosie"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  • Laureaci konkursu

    • Miejsce I
      Wiktor Kołopieńczyk, kl. 8a

    • Miejsce II
      Martyna Angulska, kl. 8a

    • Miejsce III (ex aequo)
      Artur Dedaj, kl. 7b
      Oskar Witek, kl. 8d

Gratulujemy Laureatom!

  1. O zadaniu

    Konkurs "Robot w Kosmosie" polega na na stworzeniu w języku Scratch kreatywnej gry, która odbywa się w kosmosie a głównym bohaterem jest robot.

  2. Nagrody

    Miejsce I: Smartfon Huawei P20 lite

    Miejsce II: Zestaw dla gracza firmy Razer

    Miejsce III: Słuchawki dla gracza firmy Razer

  3. Do pobrania

    Regulamin [PDF]

Konkurs "Kosmiczny Szyfr"

Zamknij

Konkurs "Kosmiczny Szyfr"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

W związku z dużym zainteresowaniem konkuresm komisja konkursowa postanowiła przyznać 40 nagród!

Gratulujemy Laureatom!

  1. O zadaniu

    Konkurs "Kosmiczny Szyfr" polega na odszyfrowniu rysunku za pomocą siatki oraz listy współrzędnych. Więcej informacji znajdziecie w instrukcji i regulaminie konkursu.

  2. Nagrody

    Nagrody rzeczowe dla 15 wylosowanych prac.

  3. Do pobrania

    Regulamin [pdf] Instrukcja [pdf] Siatka [png]

Konkurs "Zabierz Robota w świat nowoczesnych technologii"

Zamknij

Konkurs "Mój kosmiczny autoportret"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  1. O zadaniu

    Konkurs "Mój kosmiczny autoportret" polega na wykonaniu w programie graficznym nadruku na czarną koszulkę. Zadanie skierowane jest do uczniów klas IV - V szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Nagroda Główna: Gra Scottie Go! i koszulka z własnym nadrukiem.

  3. Do pobrania

    Regulamin [pdf]
  1. O zadaniu

    Konkurs "Mój kosmiczny autoportret" polega na wykonaniu w programie graficznym nadruku na czarną koszulkę. Zadanie skierowane jest do uczniów klas IV - V szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Nagroda Główna: Gra Scottie Go! i koszulka z własnym nadrukiem.

  3. Do pobrania

    Regulamin [pdf]
Technologiczny Lubuszanin

Technologiczny Lubuszanin to przedsięwzięcie promujące aktywne wykorzystywanie nowoczesnych technologii informacyjnych. W ramach wydarzenia „Technologiczny Lubuszanin” organizowane są spotkania dotyczące wykorzystania nowoczesnych rozwiązań ICT (Information and Communications Technology) np. jak obsługiwać konto bankowe przez Internet, konto mailowe, czy też lokalne e-usługi.

Technologiczny Lubuszanin to przedsięwzięcie promujące aktywne wykorzystywanie nowoczesnych technologii informacyjnych. W ramach wydarzenia „Technologiczny Lubuszanin” organizowane są spotkania dotyczące wykorzystania nowoczesnych rozwiązań ICT (Information and Communications Technology) np. jak obsługiwać konto bankowe przez Internet, konto mailowe, czy też lokalne e-usługi.

18 kwietnia 2018 r.

Gorzów Wlkp.

19 marca 2018 r.

Zielona Góra

odbyły się spotkania pn.

Jak bezpiecznie poruszać się w sieci
Jak obsługiwać konto bankowe przez Internet
Jak zrobić zakupy bez wychodzenia z domu

18 kwietnia 2018 r.

Gorzów Wlkp.

19 marca 2018 r.

Zielona Góra

odbyły się spotkania pn.

Jak bezpiecznie poruszać się w sieci
Jak obsługiwać konto bankowe przez Internet
Jak zrobić zakupy bez wychodzenia z domu