Konkurs "Rakieta Marzeń"

Zamknij

Konkurs "Rakieta Marzeń"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

Laureaci konkursu:

  • Klasa 3 - Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie
  • Klasa 2b - Szkoła Podstawowa nr 8 w Zielonej Górze
  • Klasa 3b - Szkoła Podstawowa nr 1 w Rzepinie
  • Klasa 3a - Szkoła Podstawowa nr 1 w Rzepinie

Gratulujemy!

Biuro Projektów Własnych

  1. O zadaniu

    Konkurs polega nakręceniu filmu ukazującego wykonananą prze klasę rakietę z tworzyw sztucznych, które są segregowane do pojemnika żółtego. Zadanie skierowane jest do uczniów klas I - III szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Nagroda Główna: Udział w warsztatach "Technologiczne Dzieciaki"

  3. Do pobrania

    Regulamin [pdf]

Konkurs "Człowiek w Kosmosie"

Zamknij

Konkurs "Człowiek w Kosmosie"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

Laureaci konkursu:

  • Klasa 6c, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Sulęcinie
  • Klasa 5a, Szkoła Podstawowa nr 2 w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • Klasa 5b, Szkoła Podstawowa nr 2 w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • Klasa 6a, Szkoła Podstawowa nr 2 w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • Klasa 6a, Zespół Szkół w Rzepinie
  • Klasa 5b, Zespół Szkół w Rzepinie
  • Klasa 5a, Szkoła Podstawowa nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego w Świebodzinie
  • Klasa 5b, Szkoła Podstawowa nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego w Świebodzinie
  • Klasa 6a, Pubiczna Szkoła Podstawowa im A. Fiedlera w Lubrzy
  • Klasa 5, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Chotkowie

Zapraszamy laureatów do udziału w warsztatach "Lubuskie Koduje!"

Gratulujemy!

Biuro Projektów Własnych

  1. O zadaniu

    Konkurs polega na wykonaniu prezentacji multimedialnej w programie do tego przeznaczonym. Tematem prezentacji jest "Historia podboju kosmosu przez człowieka". Zadanie skierowane jest do uczniów klas V - VI szkół podstawowych.
     
    UWAGA!
    W regulamine konkursu został zmienony formularz zgłoszniowy!.

  2. Nagrody

    Nagroda Główna: Udział w warsztatach "Lubuskie Koduje"

  3. Do pobrania

    Regulamin [pdf]Regulamin po zmianie [pdf]
Technologiczne dzieciaki

"Lubuskie Koduje" to lekcje programowania w ramach
globalnej inicjatywy "Europejski Tydzień Kodowania".
 
Celem wydarzenia jest zachęcenie młodzieży do nauki kreatywnego programowania, niezależnie od wieku oraz przedstawienie, że programowanie staje się trzecim językiem świata. Ponadto pokazanie, że kodowanie nie jest zarezerwowane tylko dla programistów oraz że każdy może być programistą, rozwijając swoją wyobraźnię, logiczne i abstrakcyjne myślenie, a także zdolność planowania.

"Lubuskie Koduje" to lekcje programowania w ramach
globalnej inicjatywy "Europejski Tydzień Kodowania".
 
Celem wydarzenia jest zachęcenie młodzieży do nauki kreatywnego programowania, niezależnie od wieku oraz przedstawienie, że programowanie staje się trzecim językiem świata. Ponadto pokazanie, że kodowanie nie jest zarezerwowane tylko dla programistów oraz że każdy może być programistą, rozwijając swoją wyobraźnię, logiczne i abstrakcyjne myślenie, a także zdolność planowania.

Regulamin
Rejestracja