Konkurs "Rakieta Marzeń"

Zamknij

Konkurs "Rakieta Marzeń"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  1. O zadaniu

    Konkurs polega nakręceniu filmu ukazującego wykonananą prze klasę rakietę z tworzyw sztucznych, które są segregowane do pojemnika żółtego. Zadanie skierowane jest do uczniów klas I - III szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Nagroda Główna: Udział w warsztatach "Technologiczne Dzieciaki"

  3. Do pobrania

    Regulamin [pdf]

Konkurs "Człowiek w Kosmosie"

Zamknij

Konkurs "Człowiek w Kosmosie"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  1. O zadaniu

    Konkurs polega na wykonaniu prezentacji multimedialnej w programie do tego przeznaczonym. Tematem prezentacji jest "Historia podboju kosmosu przez człowieka". Zadanie skierowane jest do uczniów klas V - VI szkół podstawowych.
     
    UWAGA!
    W regulamine konkursu został zmienony formularz zgłoszniowy!.

  2. Nagrody

    Nagroda Główna: Udział w warsztatach "Lubuskie Koduje"

  3. Do pobrania

    Regulamin [pdf]Regulamin po zmianie [pdf]
Technologiczne dzieciaki

"Technologiczne Dzieciaki" to podróż do świata technologii, robotów i eksperymentów, gdzie lubuskie dzieci mają możliwość zapoznania się z najnowszymi technologiami poprzez wspólną, twórczą zabawę i eksperymentowanie.
 
Warsztaty pozwalają na rozwijanie wyobraźni, rozbudowują ciekawość świata, są inspiracją do nowych zainteresowań a przede wszystkim pobudzają kreatywność i rozwijają umiejętność analitycznego i logicznego myślenia.

"Technologiczne Dzieciaki" to podróż do świata technologii, robotów i eksperymentów, gdzie lubuskie dzieci mają możliwość zapoznania się z najnowszymi technologiami poprzez wspólną, twórczą zabawę i eksperymentowanie.
 
Warsztaty pozwalają na rozwijanie wyobraźni, rozbudowują ciekawość świata, są inspiracją do nowych zainteresowań a przede wszystkim pobudzają kreatywność i rozwijają umiejętność analitycznego i logicznego myślenia.

Dzień I

Orange

Warsztaty z robotyki

To budowa konstrukcji, które następnie uczestnicy samodzielnie zaprogramują tak aby wykonały powierzone zadania. Zajęcia z robotyki to szansa na kształcenie twórczego myślenia oraz wyobraźni przestrzennej, które pozwalają lepiej zrozumieć świat oraz zachęcić do nauki przedmiotów ścisłych.
 
 
 

Turbo kids

Programowanie na dywanie

Ekscytująca przygoda z programowaniem i naukami ścisłymi. Dzieci poznają elementy kodowania, programując roboty Dash&Dot na specjalnej macie kodowania. Misja na Marsa - prezentacja wyzwań związanych eksploracją kosmosu oraz sposobów przezwyciężania tych problemów. Pokaz 7 misji z wykorzystaniem robota EV3.
 
 

Orange

Warsztaty z elektroniki

Za pośrednictwem zestawów edukacyjnych „Sekrety Elektroniki” uczestnicy warsztatów zostaną w prowadzeni w fascynujący świat elektroniki. Kolorowe elementy pozwolą na przeprowadzenie wielu pobudzających wyobraźnię eksperymentów, a także na stworzenie pierwszych układów elektronicznych. Mali inżynierowie dowiedzą się jak skonstruować radio, wzbić w powietrze śmigło, zbudować układ do nagrywania dźwięków.

Dzień II

Orange

Warsztaty z robotyki

To budowa konstrukcji, które następnie uczestnicy samodzielnie zaprogramują tak aby wykonały powierzone zadania. Zajęcia zrobotyki to szansa na kształcenie twórczego myślenia oraz wyobraźni przestrzennej, które pozwalają lepiej zrozumieć świat oraz zachęcić do nauki przedmiotów ścisłych.
 
 
 

Twój Robot

Warsztaty z programowania

Podróż na Marsa własnoręcznie zbudowanym i zaprogramowanym robotem - łazikiem marsjańskim. Dzieci tworzą robota LEGO, uczą się programować go na określone działania, a następnie tworzą wspólnie algorytmy, aby robot wykonał skomplikowaną misję marsjańską. Wszystkiemu towarzyszy doskonała zabawa w gronie rówieśników
 
 

Orange

Warsztaty z elektroniki

Za pośrednictwem zestawów edukacyjnych „Sekrety Elektroniki” uczestnicy warsztatów zostaną w prowadzeni w fascynujący świat elektroniki. Kolorowe elementy pozwolą na przeprowadzenie wielu pobudzających wyobraźnię eksperymentów, a także na stworzenie pierwszych układów elektronicznych. Mali inżynierowie dowiedzą się jak skonstruować radio, wzbić w powietrze śmigło, zbudować układ do nagrywania dźwięków.